2013. június 4., kedd

Merry-Go-Round - Egy körrel lentebb, mint kéne

Következzék a sorban egy akusztikus duó: a Merry-Go-Round. Egy problémám van csak velük: hogy valóban a sorban állnak, ahelyett, hogy kilépnének onnan és mennének arra, amerre nekik tetszik.

A formáció friss is meg nem is: hivatalosan idén alakult, azonban a páros (Hajdú Anett - ének, Bokor Ádám - gitár) nem most kezdett el közösen zenélni, mindketten a Gigmaker nevű csapat tagjai. Akár írhatnék amúgy róluk is... a legelső találkozásom a bandával sok mindent elárul róluk: a Dürerben volt valami nagyobb hepaj, és épp egy másik koncertre akartam menni, amikor meghallottam a folyosóról őket játszani. Olyan jó funky-s, laza enegiával tolták az egészet, hogy a végén ott ragadtam.

Na de maradjunk most inkább a duónál. Hogy halljátok is, miről beszélek:



Néhány hete volt szerencsém meglesni egy koncertjüket, nagyon jó hangulatot varázsoltak a kiskocsmába (bár hozzá kell tennem, javarészt ismerősökből állt a hallgatóság). Hajdúnak gyönyörű hangja van, Bokor pedig nem csak a 6 húrral, hanem a looperrel is ügyesen bánik, úgyhogy nem volt unalmas a koncert.

Aki kedvet kapott hozzájuk, következő bulit egyelőre nem tudok ajánlani, ugyanis fogták magukat és úgy döntöttek, a nyáron inkább a ciprusi népet boldogítják mindenféle muzsikával.

Viszont őszintén remélem, hogy ha hazajönnek, elkezdenek végre saját dalokat írni... Merthogy erre próbáltam utalni ezzel a kezdeti sorbanállós dologgal. Csak néhány szám látott még napvilágot az ő nevük alatt, és úgy tűnik, egyelőre jobban priorizálják a feldolgozásokat. Pedig ezek mennyivel sokkal királyabbak? Nem? De.






1 megjegyzés:

  1. én itt szoktam őket hallgatni: https://soundcloud.com/d-mbokor

    ez a kedvencem tőlük: https://soundcloud.com/d-mbokor/eladtam-magam-1

    VálaszTörlés